wtorek, 15 października 2013

Z życia studenta


Czas na kilka słów od studenta.
 
Ubiegły tydzień minął bardzo szybko. Pierwsza wejściówka jest już za mną, a w następnym tygodniu mam pierwsze kolokwium z chemii. Mimo to, studia nie sprawiają mi wielkiego problemu. Może dlatego, że jestem na tym kierunku z własnego wyboru i wszystkie przedmioty niesamowicie mnie ciekawią.
 
Jeżeli mowa o zeszłym tygodniu. Owady w życiu człowieka okazały się bardzo ciekawe. Wykładowca przedstawił nam je w kompletnie innym świetle. Mianowicie jako pokarm i jako osobniki szukające lokum w ludzkich, naturalnych otworach. Ciekawym przedmiotem jest również ten o roślinach leczniczych w kosmetyce i aromaterapii. Poznaliśmy przepisy na maseczki, czy kremy.
 
Weekend postanowiłam spędzić aktywnie. Stąd znaczna ilość zdjęć. W głównej mierze są to eksponaty Muzeum Techniki - czyli coś czego ,,gimby nie pamiętają''. Wdrapałam też się na XXXp. Pałacu Kultury i Nauki. Porobiłam kilka zdjęć panoramy Warszawy. Znajdują tam się ujęcia m.in. na nowy drapacz chmur - żaglowiec, Złote Tarasy, Dworzec Centralny, most Świętokrzyski i stadion narodowy oraz mój blok.
 
Mam nadzieję, że bieżący tydzień szybko wam zleci i byleby do weekendu :)
 
 
 




















Brak komentarzy: