czwartek, 22 sierpnia 2013

woda smakowa prosto z ogrodu!

Wiele z nas ma duży problem z piciem zwykłej wody. W dzisiejszych czasach, najgorzej z tym problemem radzą sobie dzieci! Jak tu wypić szklankę wody, skoro można wybić np. wodę truskawkową albo najlepiej gazowane picia

Zmierzyłam się z tym problemem osobiście! Postanowiłam udowodnić, że woda wcale nie musi być nudna!

Wykorzystałam maliny i brzoskwinie z ogrodu oraz jedną pomarańczę z Biedronki.

Obrałam owoce ze skórek i je (osobno) zblendowałam. Następnie powstały mus wlałam do pojemnika na lód i zamroziłam. Tak powstałe kostki wrzuciłam do szklanek i zalałam wodą gazowaną. 

Bez dodatku cukru, postały trzy różne wody smakowe. Pomarańczowa, malinowa i brzoskwiniowa. Smaczne i przede wszystkim zdrowe!

Oczywiście można wykorzystać inne owoce, jakie wam przyjdą do głowy (truskawki, arbuzy, itp.) 


Uwaga:
 
- Zapraszam do zadawania mi pytań (w.czupa@gmail.com). Na wszystkie odpowiem jak najszybciej! 

- W kolejnej notce pojawi się moja relacja z wizyty w szklarni. Naprawdę niesamowite widoki! 

 





Brak komentarzy: