niedziela, 7 lipca 2013

SGGW


Wczorajszy dzień był dla mnie bardzo przełomowy. Otrzymałam meila od Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego o pozytywnym rozpatrzeniu mojej chęci co do przyjęcie (kierunek: Ogrodnictwo). Co za tym idzie? Moja (i wkrótce wasza) wiedza będzie coraz bogatsza!

Chcę wam zatem podziękować za tę ponad roczną podróż po świecie roślin domowych oraz egzotycznych i zaprosić was do świata warszawskiego studenta ogrodnictwa. Po dokładnym obejrzeniu m.in. kampusu, wydaję mi się, że ta podróż będzie bardzo ciekawa.

Oczywiście, w dalszym ciągu będę zajmować się moimi roślinami, ale chciałabym też wzbogacić bloga o te ciekawsze wiadomości, które mam nadzieję przyswoję. Zrobię również wszystko, aby stolica dała mi jak najwięcej wiadomości o Eco stylu życia oraz wszelakim użyciu roślin w naszym codziennym życiu.

Mam nadzieję, że tegoroczni studenci są (lub za parę dni będą) zadowoleni z wyników rekrutacji. :)

P.S.
Gorąco pozdrawiam Baniaka, która jest zdecydowanie największym fanem mojego bloga!


Brak komentarzy: